miercuri, 27 iunie 2012

Cine promoveaza kpop-ul si kdramele in Romania?



Stim cu totii ca exista o multime de modalitati pentru a promova muzica kpop si serialele coreene oriunde in lume. Facebook, Blogger, Twitter... Eu folosesc Blogger, iar o multime Facebook. Pana acum, nu am prea accesat pagini de Facebook pentru ca nu sunt innebunita (multi stiu deja asta :)), dar totusi, cineva anume m-a facut sa ma intereseze si asta. Am descoperit de curand (acum cateva minute) trei pagini recent create, care mi-au captat deja atentia, deoarece cuprind unele dintre lucrurile ce le iubesc cel mai mult: KPOP, KDRAME si SS501. Sunt sigura ca mai exista o multime, dar acestea vor fi printre preferatele mele, mai ales ca sunt primele care au inceput sa ma intereseze. Impreuna putem promova Coreea de Sud si in Romania si putem ajuta aceste pagini sa creasca, sa fie in fruntea tuturor!
Va spun de pe acum ca nu aveti voie sa ma refuzati, asa ca, alaturati-va si voi acestor pagini!
Drame Coreene si K-pop
SS501 (Reusim sa ii aducem in Romania?)
~K-Pop~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu