marți, 8 ianuarie 2013

Poze teaser pentru 2Yoon si posibil comeback de la B.A.P

Sub-unitul 2Yoon format din Gayoon si Jiyoon din 4minute, au lansat poze teaser cu acestea pentru debutul lor ca sub-grup. Inca nu se stiu prea multe detalii exacte cu privire la album, insa putem observa din imaginile teaser de pana acum ca fetele vor prezenta un concept care va exprima emotie spre deosebire de imaginea puternica a trupei 4minute.





B.A.P se pregatesc de un nou comeback? 
Chiar cu putin timp in urma am citit undeva ca vor avea un comeback in luna februarie, iar eu innebuneam pe acolo... :)) 
Daehyun a postat poza de mai jos, cu fata lui pe ecranul unei camere si care pare a fi dintr-un posibil viitor videoclip, alaturi de textul "Spoiler...", ridicand intrebarea daca acestia se pregatesc de un nou comeback. 
Acesta ar fi cel de-al saptelea single dupa "Warrior" ,"Power", "No Mercy", "Crash", "Stop It" realizate in mai putin de un an.
Oare va fi chiar in februarie cum a inceput sa se spuna acum cateva zile sau, cine stie, vor avea comeback chiar cand vor implini un an de la debut? Ar fi prea tare ^^ ♥♥♥ Cred ca "fangirling-ul" meu va fi la puterea maxima :)) Sau daca ar fi in februarie, sa fie de ziua mea :D OMG, deja visez prea mult >.< Oricand ar fi, va fi inca una dintre cele mai frumoase zile din viata mea :3 Abia astept!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu